Rubriky
23/2021

Kiekert v online světě

Ve světě komunikace dnes hraje jednoznačný prim internet. Webové stránky, sociální sítě, mobilní aplikace či podcasty jsou dnes pro firmy základním informačním kanálem jak směrem k zákazníkům, tak i zaměstnancům. A kde všude se ve virtuálním prostoru prezentuje Kiekert?

Webové stránky

Globální / Byznys

Kiekert.com – oficiální stránka naší globální skupiny, jejíž cílovou skupinou je odborná veřejnost a naši zákazníci. Na stránkách se můžete seznámit s historií a profilem naší firmy, nachází se zde také přehled našich výrobků či představení všech světových poboček. Stránky jsou v několika světových jazycích včetně češtiny.

Globální / Byznys

Nuentry.com – nejnovější interaktivní stránky našeho koncernu představující novou generaci zámků Kiekert pro vozy budoucnosti (více viz. Zpravodaj 21/2021). Tento web, který vloni vyhrál cenu nejlepší online platforma v automotive průmyslu, je dostupný pouze v anglickém jazyce.

CZ / Veřejnost

Kiekert.jobs.cz – hlavní stránka, na které český Kiekert komunikuje s veřejností, zejména pak s potenciálními novými zaměstnanci. Kromě volných míst a informací o firmě zde naleznete také aktuality ze života naší firmy.

CZ / Zaměstnanci

Zpravodajonline.cz – o těchto nových stránkách jsme vás podrobně informovali v minulém čísle. Jedná se o online verzi našeho Kiekert Zpravodaje, která je přizpůsobená vašim mobilům, navíc s možností fotogalerií, videí a pokročilého vyhledávání. Pokud máte náš firemní magazín rádi v grafické podobě, jakou má jeho tištěná verze, navštivte stránku issuu.com/kiekert. Zde naleznete kompletní archiv všech vydání, která si můžete online prolistovat, podobně jako jejich papírové dvojče.

CZ / Zaměstnanci

Kiekertek.cz – stránky našeho příměstského tábora Kiekertek. Kromě podrobných informací o táboře zde naleznete také fotky z minulých ročníků. 

Globální / CZ / Zaměstnanci

Firemní intranet – stránky pro naše zaměstnance, na kterých naleznou všechny důležité informace ke své práci. Kromě  aktualit jsou také důležitým rozcestníkem na aplikace jako jsou účetní SAP či personální SuccessFactor. Kolegové z Německa aktuálně pracují na jejich nové verzi, která by měla být přestavena koncem letošního roku.

Sociální sítě

Globální – byznys / CZ – veřejnost

Linked In – tato profesní sociální síť spojuje nejen odborníky z různých oborů, ale je také ideálním místem pro prezentaci celé firmy. Právě to je důvodem, proč má Kiekert profily hned dva, jeden globální v angličtině zaměřený na naše obchodní partnery a druhý lokální, český, přinášející novinky z našeho závodu odborné veřejnosti.
Linked In globální Linked In lokální

Globální – byznys / CZ – veřejnost, zaměstnanci

YouTube – také zde můžete najít hned dva kanály naší firmy. Ten první, s názvem Kiekert AG, je oficiálním kanálem společnosti Kiekert, kde jsou umístěna hlavně promo videa našich zámků, vývoje a výroby. Tento kanál je určen hlavně světové odborné veřejnosti a většina videí je proto v angličtině. Druhým kanálem je YouTube Kiekert Czech Republic a naleznete zde přes dvacet videí z přeloučského Kiekertu. Mezi nejpopulárnější patří reportáže z akcí pro zaměstnance, jakými jsou například Kiekert Fest, Vánoční dílničky nebo Pardubický půlmaraton.
YouTube.com globální YouTube.com lokální

CZ / zaměstnanci

Facebooková skupina Kiekert – jedná se o velmi úspěšnou skupinu pro naše zaměstnance, jejichž počet již přesáhl 2 400. Svůj příspěvek nebo dotaz sem může napsat kdokoli, zároveň zde naleznete aktuální informace z naší firmy, jako například firemní akce, soutěže či jídelní lístek. O novinkách zde také pravidelně informuje generální ředitel Petr Kuchyňa. 

Globální / zaměstnanci

Yammer – interní sociální síť spojující všechny zaměstnance společnosti Kiekert po celém světě. Slouží hlavně k sdílení pracovních informací a zkušeností uvnitř firmy. Komunikačním jazykem je zde angličtina a němčina.

CZ / veřejnost

Instagram – náš nejnovější komunikační kanál využívající hlavně fotografie a krátká videa. Na něm náš český Kiekert prezentujeme jako atraktivního zaměstnavatele, přičemž cílíme hlavně na mladší uživatele internetu a absolventy.