Kiekert se v posledních týdnech v regionu zviditelňuje novou náborovou kampaní zaměřenou na operátory výroby do třísměnného provozu. Kampaň se skládá ze dvou částí, které běží současně. První z nich je inzerce, směřující na veřejnost v Přelouči a okolních obcích. Ta obsahuje distribuci náborových letáků, které dostali do schránek všichni obyvatelé žijící v rádiusu zhruba 15 km od firmy, dále plakáty na městských vývěskách, inzerci ve zpravodajích Přelouče, Chvaletic a Heřmanova Městce a online inzerci na Googlu a Seznamu. Novinkou kampaně je nástupní bonus 10 000 Kč pro nové zaměstnance.
Druhou částí je zaměření na vás, naše zaměstnance a vaše reference. Pokud tedy doporučíte vhodného kandidáta, odměnu 10 000 Kč může získat nejen on, ale také vy. Při plánování této kampaně jsme se rozhodli, že nebudeme investovat rozsáhlé finanční prostředky do masových médií jako jsou billboardy, spoty v rádiích či polepy autobusů, ale největší část rozpočtu raději rozdělíme mezi vás, naše zaměstnance. Navíc věříme, že osobní doporučení je nejdůvěryhodnějším a nejefektivnějším nástrojem šíření dobrého jména firmy.