Rubriky
33/2023

Představujeme nového manažera kvality

Naši divizi Kvality řídí od 1. dubna Ján Magoč, nový QA manažer. V dnešním rozhovoru nám prozradil nejen něco o sobě, ale také o novinkách v oddělení Kvality a o jeho dalším směřování.

Jane, mohl byste se našim čtenářům představit?
Jistě, rád. Svůj celý profesní život jsem strávil ve společnostech vyrábějících komponenty pro automobilový průmysl. Během tohoto období jsem se snažil neustále zlepšovat, pracovat na sobě a učit se nové věci. Mým prvním zaměstnáním byla práce seřizovače CNC strojů, následně práce na pozici výrobní kvality, kde jsem strávil cca sedm let ve dvou společnostech. Postupně jsem se v rámci práce ve výrobní kvalitě stal součásti projektového týmu, kde jsem se dostával stále více do kontaktu s náběhy nových produktů. Práce projektového managementu mě zaujala a rozhodl jsem se, že tohle je směr, kterému se chci věnovat. Následujících šest let jsem strávil na pozici Manažer náběhu nových projektů a další dva roky jako team leader oddělení náběhu nových projektů. A jak to už v životě bývá, po nabídce přijmout odpovědnost za kvalitu na pozici manažera kvality se má profesní dráha opět spojila se začátkem a vrátil jsem se k tématu zajišťování kvality. Co se týká volného času, tak z důvodu časové vytíženosti spojené s mou pozicí všechen volný čas věnuji aktivitám s rodinou.

Co Vaše oddělení v nejbližších měsících čeká?
Divize zajišťování kvality prošla v posledních měsících nelehkým obdobím, ve kterém proběhlo mnoho personálních změn. Za téměř tři měsíce, které jsem ve společnosti Kiekert-CS strávil, jsem měl ale možnost osobně hovořit se spoustu kolegů. Většina z nich mě zaujala svým pracovním nasazením, a to i navzdory mnohdy nelehké komunikaci jak s interními, tak i s externími partnery.

S týmem Kvality chci společně nadále pracovat na zlepšování našich interních procesů tak, abychom zamezili vzniku zákaznických, ale i interních reklamací, které nás ve finále stojí spoustu ztrát ve vícenákladech. Výše zmíněný cíl je možno dosáhnout pouze proaktivním jednáním a důsledným řešením problémů tak, abychom jim už nikdy v budoucnu nemuseli znovu čelit.

Na závěr bych chtěl všechny zaměstnance KCS požádat o podporu týmu divize zajišťování kvality v tomto úsilí, protože kvalita je nedílnou součástí denní práce každého z nás.