Rubriky
30/2022

Představujeme nového HR ředitele

Naše personální oddělení řídí již přes tři měsíce Tomáš Probst, nový HR manažer. V dnešním rozhovoru nám prozradil nejen něco o sobě, ale také o novinkách v oddělení lidských zdrojů.

» Tomáši, mohl byste se našim čtenářům představit?
Děkuji za příležitost, rád. Mám vystudovanou ČVUT, obor ekonomika a řízení podniku a hned po škole jsem začal pracovat na ekonomickém oddělení. Nicméně mě začala více zajímat personalistika, a tak jsem si potřebné vzdělání dodělal a začal sbírat zkušenosti v tomto oboru. Během své profesionální kariéry jsem měl možnost pracovat jak ve státní správě, tak i v ryze české firmě či ve velké nadnárodní korporaci, a mám tak zkušenost snad se všemi personálními agendami.

V Kiekertu bych rád přispěl svými zkušenostmi k ovlivnění personální politiky a kultury společnosti, abychom dokázali smysluplně plánovat, rozvíjet a hodnotit zaměstnance. Důležité je také nastavit jednoduché a efektivní procesy v oblasti řízení lidských zdrojů tak, aby se lidé měli zájem učit a profesionálně růst.

Pokud mám prozradit něco o sobě, jsem rozený Kutnohorák, rád aktivně sportuji a baví mě cestování. A vůbec nejraději mám cestování, které je spojené s návštěvou koncertu nějaké mé oblíbené skupiny nebo s možností ochutnat dobré místní pivo.

» Také novinky se aktuálně na Vašem oddělení dějí? 
Tak pro mě osobně je zatím všechno novinkou (smích). Snažím se především poznat kolegy kolem sebe, firemní prostředí a kulturu. Nicméně od doby mého nástupu se nám společně s kolegy z dalších oddělení podařilo realizovat několik zajímavých projektů. Zmínil bych například dokončení nové tréninkové místnosti, která nám velmi pomůže při náboru nových spolupracovníků do výroby. Dále jsme naše pracovní agentury posílili o společnost Manuvia a v uplynulých měsících také proběhla intenzivní online náborová kampaň na obsazení volných pozic v našem skladu. V neposlední řadě se také podařilo změnil typ distribuce výplatních pásek, což je inovace, kterou si pro její nesporné výhody naši zaměstnanci jistě rychle oblíbí.