Jednou ze změn, která v uplynulých týdnech v naší firmě proběhla, je rozsáhlá reorganizace divize Kvality. Ta spočívala hlavně ve zvýšení efektivity přeskupením šesti zákaznických týmů na čtyři a v dalších organizačních změnách napříč oddělením. Nová struktura by měla zajistit v první řadě zlepšení služeb pro naše zákazníky. Našim hlavním cílem je dodávání pouze stoprocentních produktů a pokud se přeci jenom nějaký nedostatek vyskytne, je nezbytné jej přesně odhalit, definovat a systémově odstranit. Pevně věřím, že v tomto ohledu se oddělení Kvality pod Honzou Kosinou posouvá tím správným směrem, což ocení hlavně spokojený zákazník a následně zákonitě i celá naše firma.
Modernizace však probíhá napříč celou firmou a nespočívá pouze v organizačních úpravách, ale také například v nových softwarových řešeních, které nám pomáhají zefektivňovat interní procesy. Tento postup vidím jako nezbytný pro růst naší konkurenceschopnosti a udržení pozice světové jedničky.
Vážení čtenáři, před námi je čas léta, slunce a dovolených, které možná mnozí strávíme jinde, než jsme si na začátku roku plánovali. Ať již budete kdekoli, rád bych Vám popřál, abyste si letní měsíce pořádně užili a nabrali pozitivní energii minimálně do konce roku.
Petr Kuchyňa
generální ředitel